Reparatie

Extra informatie naar aanleiding van maatregelen overheid & RIVM

Onderhoud en reparatie aan Miele apparatuur wordt gewoon uitgevoerd waarbij onze focus ligt op onze ondersteuning in het operationeel houden van de zorg in Nederland en hygiënevoorzieningen. Wachttijden voor reparaties kunnen onverhoopt oplopen. Wij vragen hiervoor begrip.

De gezondheid van onze klanten en medewerkers staat voorop. Benieuwd hoe service werkt tijdens Corona? Bekijk dan het onderstaande filmpje:

Daarnaast hebben we de volgende aanvullende voorzorgsmaatregelen genomen: 

  • Onze technici zijn goed geïnstrueerd over het voorkomen van de verspreiding van het coronavirus en worden op de hoogte gehouden van het actuele nieuws over corona.
  • De technici zijn zich extra bewust van hygiëne. Zij ontsmetten hun handen bij elk bezoek.
  • We willen je vragen de gepaste afstand te bewaren van minimaal 1,5 meter. 
  • Het pinapparaat wordt na elke betaling gereinigd.
Ihr Partner für alle Servicefälle

Service volgens Miele

Met de aanschaf van een Miele-apparaat heb je gekozen voor duurzaamheid en de beste kwaliteit. Mocht je toch ondersteuning nodig hebben, dan helpen onze medewerkers van de afdeling Klantcontacten je graag verder. Ook staan gespecialiseerde Miele-servicetechnici of geselecteerde servicepartners altijd voor je klaar om een reparatie snel en adequaat uit te voeren.

Maak online een service-afspraak

Eerste hulp bij storingen

Vaak kun je een storing zelf eenvoudig verhelpen. Hier kun je vaststellen of de komst van een technicus echt nodig is.

Zelf een storing oplossen

Serviceafspraak maken

Eventuele reparaties of het verhelpen van storingen aan jouw Miele-apparaat lossen wij zo snel mogelijk voor je op. Je kunt een serviceafspraak inplannen via onze website, waarbij je zelf bepaalt wanneer een Miele-servicetechnicus bij je op bezoek komt. Je kunt ook via de Afdeling Klantcontacten, bereikbaar via telefoonnummer (0347) 37 88 88, een serviceafspraak maken.

Maak een serviceafspraak

Reparatiekosten

Als je een reparatie laat uitvoeren door een Miele-technicus, dan kun je er van op aan dat de reparatie snel en adequaat uitgevoerd wordt. Ook informeren zij je over het onderhoud van jouw Miele-product en de laatste technologische ontwikkelingen.

Graag brengen wij je vooraf op de hoogte van mogelijke kosten en vind je meer informatie over de fabrieksgarantie.

Lees meer over de reparatiekosten