Al 120 jaar perfecte kwaliteit

Al 120 jaar perfecte kwaliteit

Aankoop zonder risico met de 120 dagen retourgarantie. Overtuig uzelf van de vele voordelen van de Miele 120 series.

Algemene informatie

Het proces

Winkelmand

Aankoop zonder risico

Schaf binnen de actieperiode één van de actiemodellen aan en kom in aanmerking voor de 120 dagen retourgarantie. U kunt uw product zonder verplichtingen 120 dagen thuis uitproberen. Nog niet overtuigd of niet tevreden? Wij vergoeden u de aankoopprijs. 

Registratie

Retourneren

Als u niet tevreden bent, kunt u het apparaat binnen 120 dagen na aankoopdatum retourneren. Voor het retourneren van uw apparaat gaat u naar tabblad twee 'Retour aanvragen'. Let erop dat u het juiste apparaat selecteert. 

Geld terug

Geld terug

Nadat wij uw apparaat hebben ontvangen en onze technici hebben geen beschadigingen, vermissingen of oneigenlijk gebruik vastgesteld, dan storten wij binnen vier weken uw aankoopbedrag terug op het door u opgegeven IBAN-rekeningnummer.

Wasmachines

Heeft u tussen 1 april 2019 en 31 december 2019 één van de actiemodellen gekocht? Dan komt u in aanmerking voor de retourgarantie. 

Deze retourgarantie is van toepassing op de volgende modellen:

WWG 120 XL

WCI 670 XL

WWE 660

WCR 770 WPS

WCH 360

WDD 035

WWR 760 WPS

WCG 135

WDD 025

W 197 F

WCG 125 XL

WEJ 135 WPS

WCE 330

WER 875 WPS

WCE 330 WPS

WEI 335 WPS

 

Retour aanvragen

Complete stofzuigers

Heeft u tussen 1 september 2019 en 31 januari 2020 één van de actiemodellen gekocht? Dan komt u in aanmerking voor de retourgarantie. 

Deze retourgarantie is van toepassing op de volgende modellen:

Complete C2 Pearl Plus EcoLine obsidiaanzwart

Complete C3 EcoLine 120 Parquet grafietgrijs

Complete C2 Pearl Plus PowerLine, obsidiaanzwart

Complete C3 Excelence EcoLine mangorood

Complete C3 PowerLine obsidiaanzwart Complete C3 120 PowerLine petrol
Complete C3 PowerLine havannabruin Complete C3 Marineblauw PowerLine

Complete C3 Diamond Excelence EcoLine

Complete C3 120 Parquet PowerLine grafietgrijs

Complete C3 120 Eco currygeel

 

 

Retour aanvragen

Drogers

Heeft u tussen 1 augustus 2019 en 29 februari 2020 één van de actiemodellen gekocht? Dan komt u in aanmerking voor de retourgarantie. 

Deze retourgarantie is van toepassing op de volgende modellen:

TWE 620 WP

TCJ 590 WP

TWH 620 WP

TCJ 690 WP

TWJ 580 WP

TDD 430 WP

TDD 420 WP

TEE 735 WP

TCE 630 WP

TEH 635 WP

TCH 630 WP

TEJ 695 WP

 

Retour aanvragen

Inbouw afwasautomaten

Heeft u tussen 1 september 2019 en 29 februari 2020 één van de actiemodellen gekocht? Dan komt u in aanmerking voor de retourgarantie. 

Deze retourgarantie is van toepassing op de volgende modellen:

G4983 SC VI       G4988 SC VI XXL  

 

Retour aanvragen

Retour aanvragen

Vraag hier uw retour aan

Hoe gaat het in zijn werk?

Bent u niet tevreden over uw artikel of is het artikel niet in orde? Dan kunt u via deze weg uw artikel(en) gratis retourneren binnen 120 dagen na ontvangst. Hieronder wordt het proces stapsgewijs toegelicht.

Stap 1: Retourformulier

Vul hieronder het retourformulier in. Selecteer het juiste apparaat type. Vul vervolgens alle gegevens volledig in. Hiervoor hebben we onder andere onderstaande gegevens nodig:

• Serienummer (het deel achter de /)

• Kopie van de aankoopnota

• IBAN-bankrekeningnummer

Tot slot wordt het retourformulier digitaal verstuurt naar onze backoffice. U ontvangt per mail een bevestiging van de retour aanvraag.

Stap 2: Retourproces

Let op! Het proces voor wasmachine/wasdrogers/afwasautomaat is afwijkend ten opzichte van de stofzuigers.

2A: Wasmachine/wasdroger/afwasautomaat
Mits de retour aanvraag akkoord is, wordt er een retour order aangemaakt. Uw wasmachine/wasdroger/afwasautomaat wordt opgehaald door Vonk en Co BV. Vonk en Co BV neemt contact met u op voor een geschikt ophaalmoment. Zorg ervoor dat het apparaat in originele conditie verkeert. 

2B: Stofzuiger
Uw stofzuiger kunt u kosteloos retour sturen via PostNL. Hiervoor dient u het 'Retourformulier' onderaan deze pagina te downloaden. Volg de stappen op dit formulier. Knip uw adreslabel af en plak deze boven op de verzenddoos. Het adres overschrijven mag ook. Knip uw retouroverzicht af en stop deze ingevuld in de doos. Geef uw pakket kosteloos af bij een PostNL-punt. Zie www.postnl.nl voor de locaties.

Stap 3: Geld terug

Nadat wij uw pakket hebben ontvangen wordt een controle uitgevoerd door onze technici. Als alles akkoord is storten wij binnen vier weken uw aankoopbedrag terug op het ingevoerde IBAN-rekeningnummer.

Retouraanvraag wasmachines, wasdrogers en stofzuigers

Kies uw apparaat*

Producttype*

Serienummer*

Aankoopnota*

max: 8 MB

Upload enkel: *.JPG, *.JPEG, *.PDF

 

Aanhef*

Voornaam*

Achternaam*

Straat*

Huisnummer*

Toevoeging

Postcode*

Plaats*

Telefoonnummer*

E-mailadres*

IBAN-rekeningnummer*

Afwijkend ophaaladres

Straat*

Huisnummer*

Toevoeging

Postcode*

Plaats*


*Verplicht veld


 

Serienummer

Vindt hier de positie van het typeplaatje op het desbetreffende apparaat

Wasmachine

Wasmachine

Wasdrogers

Wasdroger

Serienummer stofzuiger

Stofzuiger

-

Afwasmachine

Actievoorwaarden

Op deze pagina leest u de actievoorwaarden

 

Actievoorwaarden:

  • De actie is uitsluitend geldig voor consumenten en alleen op de typenummers die vermeld staan in het overzicht in de tab 'Algemene informatie'.
  • De apparaten dienen nieuw gekocht te zijn bij een Miele-dealer of in het Miele Experience Center in Nederland, binnen de in het tabblad 1 'Algemene informatie' overzicht aangegeven actieperiode.
  • Op de aankoop van de in het overzicht genoemde ‘deelnemende actiemodellen’ zijn naast deze actievoorwaarden, de Algemene Verkoopvoorwaarden en de Garantievoorwaarden van Miele Nederland B.V. van toepassing, waarbij bij strijdigheid deze actievoorwaarden prevaleren.
  • Binnen 120 dagen na de aankoopdatum dient het betreffende apparaat aangemeld te zijn via het retourformulier op www.miele.nl/120dagenretour. Het te retourneren apparaat is niet inwisselbaar voor andere producten of diensten van Miele.
  • Per factuur- of afleveradres kan op maximaal één apparaat uit elke productgroep gebruik worden gemaakt van deze actie.
  • De bij het apparaat meegeleverde accessoires dienen retour geleverd te worden. Het is niet mogelijk om accessoires die apart van het apparaat aangekocht zijn te retourneren.
  • Een medewerker van transportbedrijf Vonk en Co B.V. haalt het apparaat bij u op, demonteert het apparaat indien nodig en zorgt voor geschikt verpakkingsmateriaal. De kosten hiervan komen voor rekening van Miele Nederland B.V.
  • Uw retourrecht blijft bestaan, zolang uw gebruik, naar het oordeel van Miele Nederland B.V., aangemerkt kan worden als ‘normaal gebruik’. Indien hiervan sprake is, zal Miele Nederland B.V. geen kosten in rekening brengen voor de normaal te verwachten aanwezige gebruikssporen.
  • Indien onze technici beschadigingen, vermissingen of oneigenlijk gebruik vaststellen, wordt de retourname afgewezen en zal Miele uw apparaat kosteloos naar u terugsturen.
  • Na controle en goedkeuring door onze technici zal uw aankoopbedrag binnen vier weken overgemaakt worden naar het door u opgegeven IBAN-rekeningnummer.
  • Voor meer informatie over deze actie kunt u contact opnemen met de afdeling Klantcontacten, bereikbaar via telefoonnummer (0347) 37 88 88 of per e-mail via info@miele.nl.
  • Miele Nederland B.V. behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen en/of de actie voortijdig te beëindigen.

FAQ

Hieronder vindt u antwoord op de veelgestelde vragen:

Algemeen

Hoe kan ik zien dat mijn factuur succesvol is toegevoegd bij mijn aanvraag?
Het uploaden van een document is verplicht, de aanvraag kan niet worden voltooid zonder document. Mocht u twijfelen of het juiste document is toegevoegd kunt u telefonisch contact opnemen met klantservice.

Ik kan de cijfers voor de ‘/’ niet invullen, wat moet ik nu doen?
Deze cijfers hoeft u niet in te vullen, alleen de cijfers achter de ‘/’

Hoe kan ik zien dat de aanvraag goed is gegaan?
U krijgt standaard een bevestigingsmail naar het door u geregistreerd e-mailadres.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat moet ik nu doen?
Controleer uw SPAM, wanneer de bevestigingsmail hier niet in staat kunt u contact met ons opnemen en kunnen wij voor u controleren of uw aanvraag bij ons binnen is gekomen.

Ik heb mijn bevestigingsmail weggegooid, wat moet ik nu doen?
Geen probleem, wij zien uw aanvraag in ons systeem terug en kunnen deze alsnog in behandeling nemen.

Hoe kan ik zien of ik de juiste IBAN heb doorgegeven?
Dit kunt in terug vinden in de bevestigingsmail.

Hoe lang duurt het voordat het bedrag is terug gestort?
Uw aankoopbedrag wordt binnen vier weken teruggestort.

Is een order/leverbevestiging voldoende?
Nee helaas niet, het moet echt een factuur zijn. Dit is tevens uw garantiebewijs.

Ik heb een fout gemaakt met het invullen van de aankoopdatum, is dit erg?
Dit is jammer maar niet heel erg, zorg er wel voor dat de juiste aankoopdatum goed leesbaar is op de factuur.

 

Mijn Miele

Waarom is het aanmaken van een account noodzakelijk om gebruik te maken van deze promotie?
Het Mijn Miele account is nodig om al uw gegevens te registreren zodat wij uw aanvraag terug kunnen vinden, kunnen verwerken en aan de juiste persoon kunnen uitbetalen.

Mag mijn dealer de retour voor mij aanvragen?
Nee helaas niet, vanwege de uitbetaling moet dit door u worden aangevraagd.

De pagina geeft aan dat het serienummer onjuist is wat nu?
Neem contact met ons op, dan gaan wij met u uitzoeken wat er aan de hand is.

Wat doen jullie met de gegevens die ik moet registreren?
Heeft u een account aangemaakt, dan kunt u hiermee online uw persoonlijke gegevens wijzigen, uw Miele-apparaat registreren waarna u direct de gebruiksaanwijzing beschikbaar hebt en de juiste accessoires, bestellingen uit het verleden direct opnieuw bestellen in de Miele Shop, de status van bestellingen en afspraken bekijken en uw interesses aangeven voor de Miele-nieuwsbrief. Dit gebeurt geheel via de AVG richtlijnen. Zodra u besluit uw account op te heffen zullen wij uw gegevens niet langer gebruiken.